fredag 19 april 2013

nöjda och glada




































Jag vill ha nöjda och glada kunder (vem vill förresten inte det?) och därför lägger jag bland annat ner lite extra tid och energi på att skicka fina paket. 
Det kanske inte alltid är så lätt att få till ett snyggt yttre eftersom fraktsäkerheten måste gå först, men inuti ska det inte kännas som något hastverk. Paketet ska vara tjusigt och lite spännande att öppna, trots att du redan vet vad som ligger där i.
Jag hoppas att jag lyckas och att ni gillar det- att få fina paket alltså...
























Vad som inte ger glada kunder är när tekniken strular. Som igår när det skulle vara 20% på alla kläder och jag inte förrän idag förstod att det inte riktigt fungerat som det skulle.
Därför fortsätter vi med rabatten även idag och i morgon. Jag vill också passa på att be om ursäkt för falsk marknadsföring. Det ska inte upprepas. Hoppas jag :/

1 kommentar:

  1. Visst vill man ha ett sådant paket! Det visar att man månar om sina kunder, tycker mam.

    SvaraRadera