fredag 24 maj 2013

of topic






















Jag har sällan tid att läsa andras bloggar nu mera. Att jobba med MEDVETENmini-shoppen, uppdatera min egen blogg, facebooka, instagramma och twittra tar nästan all tid i anspråk. Både arbetstid och fritid. Eller iallafall den som blir över när jag hängt med min familj.
Men för en tid sedan hittade jag den underbaraste av bloggar och sedan dess besöker jag den mycket frekvent. Alla de vackra bilderna får mej att bli på utomordentligt bra humör så därför börjar jag dagen med att kika vad Lotta haft för sig. Mmmm, jag blir alldeles varm i magen och vill genast göra allt precis som hon. Men nu är jag inte Lotta, utan Ebba så istället kikar jag in och drömmer mig bort för en sekund eller två och sen fortsätter mitt liv precis som vanligt.

Än mer sällan tävlar jag på nätet. Eller typ ALDRIG men ni som följer mej här på bloggen har säkert inte missat att jag älskar Paris?! Självklart vill jag ha en karta av den underbara staden på min vägg så därför är jag med när den lottas ut idag på Lottas blogg www.dromma.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar