tisdag 7 maj 2013

instagram




































Jag vet inte om det är för att jag köpt en ny telefon och det plötsligt blivit så enkelt att fota lite hit å dit å mest hela tiden. Om det är nyhetens behag eller att det liksom blir så snyggt på bara ett ögonblick. Roligt är det hur som helst, även om jag inte riktigt fått kläm på vart bilderna hamnar när jag delar dem.

Instagram är ju hur som helst helt grymt om man är lite som jag- en bild junkie! Ända sedan jag var barn har jag bläddrat i tidningar mest för att titta på bilderna. På Instagram är det visuella i fokus och man behöver inte skämmas om man inte orkar skriva någon bildtext. Det tänker i varje fall inte jag göra. Vill man läsa får man komma hit till bloggen. Vill man bara åt bilderna följer man mej och MEDVETENmini här:  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar