måndag 6 maj 2013

måndagshäng






















I dag tog vi ledigt- jag och A. Han från förskolan och jag från jobbet. Det är en stor fördel när man är egenföretagare och jobbar hemifrån. Flexibiliteten. 
Vi vaknade till sol och fågelsång och eftersom jag har en del att göra i trädgården (sätta lök bland annat) fick det bli hemmahäng idag.














































Vi började dock dagen med lite barnarbete- fotosession iklädd veckansvara v.19. Imps & Elfs hoodisen i ekologisk bomull. Det var ganska roligt men sen blev det tråkigt. Jag hällde i mej en kopp kaffe på stående fot och sen tog vi med vagnen å Grannfrun men barn (Bella-Bus) på långpromenad i bokskogen. Med ramslök kring fötterna och vitsippor så långt ögat nådde blev jag glad långt in i själen. Vilken härlig start på dan´! 




















Hejsvej

2 kommentarer: