lördag 29 juni 2013

om att synas någon annanstans

Under den senaste tiden har MEDVETENmini blivit omnämnd på ett par olika bloggar. Och himla fina sådana dessutom :)
Det fina med internet är att man har möjlighet att nå alla er som gillar mitt koncept. Avsett vart ni bor. Men om man inte syns och hörs försvinner man lätt och det är nästan som om man inte finns.

Därför är det sååå tacksamt att bli lite uppmärksammad. Det där med marknadsföring och reklam är ju liksom A och O för att lyckas. Men det är ju en rätt så kostsam historia för ett litet, litet enmansföretag som MEDVETENmini ju faktiskt är.

Så tack alla ni som hjälper mig att lyckas. Ni som skriver en liten truddelutt i era bloggar, länkar och gillar på Facebook och Instagram och alla ni som tipsar och berättar för era vänner att jag och butiken finns och inte minst; tack alla ni som handlar... för ni är faktiskt ganska många.
Tack finaste Drömma-Lotta för att du är så fin. Tack HejEko-Anna för det fina inlägget och länkningen till mej och tack Hanna på naturligtsnygg för länkningen och för en utomordentligt bra och matnyttig blogg.

Skriver ni något om MEDVETENmini får ni gärna skicka ett litet meddelande till mej så jag vet, för det är så himla kul att läsa vad ni har att säga ;)


Kram på er och trevlig Lördagkväll

Ebba


1 kommentar:

  1. Men jag håller verkligen med! Så jag kände direkt att jag skulle skriva om dig i min blogg igen! Hoppas att du får någon semester också!

    Trevlig sommar önskar Petra

    SvaraRadera