torsdag 20 juni 2013

Drömmar och mål























Sakta men säkert formas MEDVETENmini till den butik jag vill att den ska vara. Det tar lite tid och investeringarna måste få komma lite pöompö. Något annat är inte möjligt. Det kommer kanske kännas lite krokigt och dant men i mitt huvud har jag en stadig tanke, som en motorväg rakt in i framtiden. Jag vet precis hur jag vill ha det, även om jag stöter på nya märken och nya idéer ploppar upp där inne i huvudet har jag en klar målbild. Inte för att man någon gång egentligen kommer i "mål". Hungern efter förändring och utveckling får aldrig dö i ett kreativt företag! Men min vision om MEDVETENmini är klar och tydlig och får mig nästan att känna mig lite upplyst. Konstigt, jag vet... men ändå inte. Det känns självklart, otåligt och spännande på en å samma gång.

MEDVETENmini ska småningom bli ett helhetskoncept- en livsstilsbutik både för dej som lever med och utan barn. För alla delar av vardagen och för dej som vill leva medvetet, sunt, hållbart och miljövänligt. Utan att tulla på det vackra, fina och njutningsfulla i livet. 

Mycket kommer alltså att hända, en del mycket snart andra får vi vänta lite med. Men jag kan lova att det bara kommer att bli bättre och bättre...

Kärlek till er som hänger med på vägen. Och lite extra till er stammisar som visat förtroende för mej och för butiken. Ni som redan hunnit återkomma både 2, 3, 4 och 5 gånger. Ni värmer mitt hjärta!

//Ebba







1 kommentar: