fredag 11 januari 2013

Fredagsjobb











































































Idag har jag letat inspiration för loggan. Det gick sådär...
Istället har jag hittat en hel drös ljuvliga bilder på fina barnrum. Så är det rätt så ofta när man letar efter något. Man fastnar i massa sidospår. Både på gott och ont.

På måndag påbörjas jobbet med loggan så fram tills dess är det tänkt att jag ska samla ihop så mycket bildmaterial som möjligt. Allt för att Sofia ska förstå hur jag vill ha det.
Loggan kommer att följa mej och mitt företag under lång tid framöver och det känns väldigt viktigt att den blir bra.  Den kommer alltid att finnas där och är inte utbytbar.
Den ska signalera trovärdighet, vara grafiskt snygg, enkel, unik och proffsig. Den ska kanske tryckas på kläder i framtiden och fungera på en liten, liten etikett i nacken.
Den ska helt enkelt fronta hela verksamheten.

Ett stort uppdrag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar