torsdag 14 november 2013

Foto: © European Pressphoto Agency/Dennis M. Sabangan 



Katastrofen och förödelsen på Filippinerna har berört mig djupt och jag känner att jag vill göra något. Måste göra något!
Därför skänker jag 20% av dagens (torsdag 14/11) totala omsättning till Rädda barnens katastroffond och deras intensiva och svåra arbete på plats. 
Tyfonen Haiyan som drog fram i slutet av förra veckan beräknas ha drabbat 11,3 miljoner människor och av dem är 4,4 miljoner barn. Hundratusentals av dem befinner sig på flykt undan förödelsen. Många är ensamma och mycket utsatta utan föräldrar, hem, mat och vatten samt troligtvis i behov av psykosocial hjälp.

Passa på att handla en tidig julklapp eller det där du länge suktat efter. Förutom att våra produkter är etiska/hållbara/ekologiska och/eller miljövänliga och därmed bra på alla sätt och vis kan du idag-tillsammans med mej hjälpa till att göra skillnad!
Eftersom hjälpen behövs omgående överlämnar jag gåvan redan under fredagen.

Ta hand om er och extra, extra välkommen till MEDVETENmini just idag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar